ישוב
סוג הדירה
חווית המגורים
מס' חדרים
איפוס
חיפוש דירה
חיפוש דירה
The Magazine

תחל שנה וברכותיה: המסר של מנכ"ל ICR מורדי שבת

תשפ"ג היתה שנה מורכבת ומלאת התרחשויות, ובמהלכה חוקי המשחק בענף הנדל"ן אותגרו חדשות לבקרים. מנכ"ל ICR, מורדי שבת, מספר על האופן שבו מתמודדת החברה עם האתגרים החדשים, ומסביר למה למרות הכל הוא עדיין אופטימי

השנה האחרונה היתה שנה מיוחדת במינה. התגברות האינפלציה והעלאות הריבית שבאו בעקבותיה הביאו לירידה בהיקף העסקאות בשוק, ויזמים רבים שלא התנהלו נכון בשנים קודמות, או כאלה שאין להם גב כלכלי מוצק, מצאו את עצמם עומדים בפני סכנה גדולה.

אי-אפשר גם להתעלם מהתהליכים הפנימיים שעוברים על המדינה ועל החשש האמיתי של אנשים רבים באשר לעתיד לבוא. מטבע הדברים, כל אלה משליכים באופן ישיר על שוק הנדל"ן – עשיית עסקים, ובמיוחד קניית דירה, דורשים לא רק יכולת כלכלית אלא גם אווירה חיובית ויציבה בשוק.

ככל והמשבר הפנימי יסתיים, אני מלא אמונה כי ישראל תיהנה מפריחה כלכלית שבמסגרתה גם שוק הנדל"ן יחזור לשגשג (האמת היא שכבר היום אפשר לראות כי הציבור חוזר בקצב מתון לרכוש דירות, תוך שהוא מעכל את המצב החדש ומפנים שבניגוד לעבר, המומנטום כיום נמצא בידי הקונים). בכל מקרה אני משוכנע שברמת המאקרו, ההאטה הקיימת היא זמנית, והביקושים הכבושים יתפרצו בשעה שהריבית תתחיל לרדת.

0

שנות ניסיון

כ- 0

פרויקטים בפריסה ארצית

0

דירות שאוכלסו

כ- 0

דירות חדשות

השנה של ICR

בפתחה של השנה החדשה, ICR נמצאת בשיא חוזקה וצמיחתה. השנה האחרונה היתה שנה של התפתחות וצמיחה גדולה בתחום הייזום וההתחדשות העירונית, בה מימשנו נכסים וחתמנו על הסכמי התקשרות עם בעלי דירות רבים, וכך הוספנו לארסנל העתידי של החברה אלפי יחידות דיור בלב אזורי הביקוש.

ברבעון הראשון של השנה מכרה החברה לקבוצת נחמיאס מחצית מפרויקט נובה ברמת השרון בכ-500 מיליון שקל, דבר שתרם רבות לחוסנה הכלכלי של החברה. בנוסף,כ-2,000 דירות בשישה פרויקטים שונים הגיעו לשלבי ביצוע מתקדמים, כשבמסגרת הפעילות התחלנו גם בבניית פרויקט הדגל שלנו – פארק צפון. בנוסף, קידמנו באופן דרמטי את שלבי הרישוי בפרויקטים רבים, בהם הנטקה בירושלים, מתחם ההסתדרות ואדמית בגבעתיים והירקון.

גם ברמת התכנון העתידי לא עצרנו לרגע והגדלנו בכ-2,000 את צבר יחידות הדיור הבשלות לתכנון מפורט, באמצעות אישור או הפקדה של תוכניות בניין עיר – בקטמונים בירושלים, ברחוב דיזנגוף בנתניה, במתחם מעונות שרה בהרצליה, ברחוב הצופים בלוד ועוד. גם בשנה זו, הצוות שמוביל אותנו מורכב מאנשי מקצוע ותיקים שמכירים את שוק הנדל"ן ואת ההיסטוריה שלו, ולכן יודעים לנווט את הספינה בתקופה מורכבת זו. זו הסיבה שעל אף מצב השוק, ICR ממשיכה להתפתח ולבנות את הארץ ביתר שאת.

ההישג הגדול

ההתקדמות המשמעותית ביותר בשנה האחרונה היתה ללא ספק תחילת הביצוע במיזם הדגל של החברה – פרויקט פארק צפון. זהו פרי של עבודה קשה של למעלה משנתיים בכל הגזרות – מול רשויות התכנון, ברישוי, בשיווק ובמכירות. אחרי שצלחנו את המהמורות האלה, עכשיו כבר אפשר לומר בוודאות שבתוך שנים בודדות תקום בפארק צפון שכונת מגורים לתפארת, שכל מי שירכוש בה דירה יעשה את עסקת חייו.

לסיכום מכתבי זה אני מבקש לאחל ללקוחות ICR הנאמנים ולכל בית ישראל שנה טובה, פוריה ומאושרת, שנה של שלום פנימי, אחדות לאומית ושקט כלכלי.

מורדי שבת, מנכ"ל ICR

האינסטגרם שלנו

נוף עירוני או נוף פסטורלי? 
מה אתם באמת יודעים על הקשר בין שווי הנכס לנוף הנשקף ממנו?
ירושלים של זהב, של נדל”ן ושל תקווה. ❤️
ביום ירושלים, אנחנו ב-ICR גאים להיות חלק מתנופת הבנייה המרשימה בבירה, עם פרויקטים חדשים ופורצי דרך, בניהם גם פרויקט PASTORAL המרגש במבואות שכונת עין כרם הציורית.
פרק חדש באוויר!
מוזמנים להכיר את משרד הפרסום Y360, ולשמוע קצת יותר על החשיבה, האסטרטגיה והתהליכים שמאחורי הפקות ומהלכי התוכן שלנו
❤️