ישוב
סוג הדירה
חווית המגורים
מס' חדרים
איפוס
חיפוש דירה
חיפוש דירה
The Magazine

זו אחת הערים הכי מבוקשות למגורים בישראל, והפעילות שלנו בה עולה הילוך!

זו אחת הערים הכי מבוקשות למגורים בישראל, והפעילות שלנו בה עולה הילוך. רגע לפני כולם, אתם מוזמנים להכיר את הפרויקטים החדשים שלנו בגבעתיים

גבעתיים היתה מאז ומתמיד מודל להצלחה עבור ערים רבות בארץ, ואפילו מושא לקנאה. האחות השלווה והקומפקטית של תל אביב התברכה במיקום פנטסטי, הסמוך לכל מוקדי הבילוי והתעסוקה של תל אביב ולכל צירי התחבורה המרכזיים של האזור; תושביה נהנים ממהפיכת התחבורה הפוקדת את גוש דן, ובראשה הקמת הקו הסגול של הרכבת הקלה ופתיחתו העתידית של קו המטרו; ובאופן כללי היא מהווה מעין נווה מדבר שקט ופסטורלי בלב המטרופולין התל אביבי הסואן.

גם כיום, על אף הפיתוח המסיבי והביקוש המתגבר למגורים בשטחה, גבעתיים ממשיכה לגלם יוקרה שקטה ולא נובורישית. היא מתאפיינת באוכלוסייה משכילה ממעמד סוציו-אקונומי גבוה מאוד, ומומחי השוק תמימי דעים כי עתידה לפניה.

בשנים האחרונות עוברת גבעתיים מהפכה נוספת, ואולי זו המשפיעה עליה יותר מכל – מהפיכת ההתחדשות העירונית. אחרי שנים ארוכות שבהן היתה העיר מהמובילות במספר ההיתרים בפרויקטים של תמ"א 38, כעת העירייה מבקשת לקדם פרויקטים מתחמיים גדולים של פינוי-בינוי. במהלך השנה החולפת אושרו למעלה מ-20 פרויקטים חדשים כאלה – נתון חסר תקדים לעיר בגודלה של גבעתיים.

למעשה כבר כיום, כ-75% מהבנייה בגבעתיים נעשית במסגרת פרויקטים של תמ"א 38 ופינוי-בינוי – יותר מבכל עיר אחרת (רמת גן שנייה, שם ההתחדשות העירונית מהווה 66% מכלל הבנייה המתבצעת).

הודות למגמת ההתחדשות, זוכות התשתיות בגבעתיים לרענון כולל, מה שבא לידי ביטוי בשיפור פני המרחב העירוני ובתכנון "מוטה תושב", הכולל הקמת שטחים ציבוריים חדשים ומטופחים ומוסדות קהילה וחינוך איכותיים.

היהלומים של גבעתיים

גם אנחנו ב-ICR זיהינו זה מכבר את הפוטנציאל העצום הגלום בעיר גבעתיים. לא בכדי אנו מקימים שם בימים אלה כמה מהפרויקטים הכי יוקרתיים ומדוברים שלנו. בראשם פרויקט AIR גבעתיים וכן פרויקטים נוספים ששיווקם יחל בקרוב מאוד…

פרויקט AIR במתחם ההסתדרות המתחדש הוא היהלום החדש של גבעתיים. הוא כולל שלושה מגדלים בני 24 קומות ו-333 יחידות דיור בתמהיל מגוון. כל דירה בפרויקט צופה לנוף אורבני עוצר נשימה הכולל את קו הרקיע של תל אביב, בעוד ה-Rooftop הניו יורקי שמעליו משווה לפרויקט ניחוחות של מנהטן – הכי רחוק מגוש דן.

דיירי AIR ייהנו מכל העולמות, בהן קרבה למוסדות חינוך ותרבות, מוקדי בילוי ופנאי ופארקים עירוניים; עמדות ג'ימבורי לילדים, ספריית אטריום, לאונג' דיירים עם עמדות עבודה משוכללות, חדרי קולנוע ומכון כושר פרטי – כל אלה ועוד יהפכו את חווית המגורים ב-AIR ליחידה במינה, מרגשת ונוחה להפליא.  

במרחק דקות הליכה מעטות מפרויקט AIR, ברחוב אדמית ההיסטורי, עתיד לצאת לשיווק בקרוב פרויקט ג'סמין היוקרתי והמפנק, הכולל 118 יחידות דיור ותוכנן בידי "כנען שנהב אדריכלים", מפירמות האדריכלות המובילות בישראל. וזה לא הכל. בימים אלה אנו עמלים על קידומם של מיזמי התחדשות עירונית נוספים בעיר, בהם פרויקט אנצ'ו סירני – קומפלקס מגורים ענקי ומרהיב עם כ-736 יחידות דיור ושטחים ציבוריים נרחבים ומטופחים; וכן פרויקט יפהפה ברחוב הרצוג הכולל 134 יחידות דיור.

אז כמו שאומרים בגבעתיים (וגם קצת מחוצה לה): Stay tuned! בקרוב תוכלו לשמוע עוד על פרויקטים נפלאים אלה, וייתכן שתמצאו בהם את הבית שתמיד חלמתם עליו.

 

שלכם,

 

משפחת ICR

 

האינסטגרם שלנו

להתעורר כל בוקר לרחש הגלים
 ולסיים כל ערב עם כוס יין מול השקיעה
ככה זה כשאתם גרים 80 צעדים מהים… 💙
זה הזמן וזו ההזדמנות להפוך את החופשה לדרך חיים.
תכירו את YAM COLLECTION
נוף עירוני או נוף פסטורלי? 
מה אתם באמת יודעים על הקשר בין שווי הנכס לנוף הנשקף ממנו?